lördag 18 februari 2012

Födelsedagskort


Fick en utmaning av min dotter idag att göra ett födelsedagskort till en kompis. Har även kikat på Saturated canarys challenge blogg och den utmaning som ligger ute nu. Hade lite i tanken att göra ett kort till den och då var utmaningen, inga kvadrater eller rektanglar. Så då fick kortet bli runt. Då tänkte jag att det vore kul att göra ett stafli kort och det är något jag inte gjort innan så det blev utmaning två för mig. Tyvärr har jag fått ta kortet nu på kvällen så det är lite mörkt, dagsljus är att föredra.
Tycker stämpeln är så underbar, längtar verkligen till sommaren:)

Got a challenge from my daughter today to make a birtday card to a friend. I've also looked at Saturated canarys Challenge blog and the challenge out there now. In my mind I had a thought to make a card for it and the challenge was, no squares or rectangles. Then I tought it would be fun to do a stafli card and that is something I have never done before, so it was a challenge for me.
Unfortunately I had to take a picture of the card now in the evening so it's a bit dark, daylight is preferable.
Love the stamp. It's so wonderful, really long for summer :)





Dekorerade kortet med lite blommor. Har haft de lime färgade rosorna ett tag och nu passade de bra. Hjärtat har jag köpt hos lilla pärlan.

Decorated the card with some flowers. Have had the lime colored roses for a while and now they fit great. The heart, I purchased at lilla pärlan.




Detta är ingen stämpel utan en text jag hittat från en skylt. Jag tycker budskapet är så fint.

This is not a stamp. It's a text I found from a billboard. I think the message is so nice.




Fortsatt trevlig helg

Kram Isabelle

2 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Underbart söt stämpel och underbart fint kort!!

Loopylou. sa...

Hiyah Isabelle!
oh hun I think you did a perfect job on the card for your daughters friend!! its gorgeous. I love easel cards and circle ones are so sweet.
thank you for joining us over on the SC challenge blog
hugs Lou xxx