söndag 12 februari 2012

Snabbt födelsedagskort

 Ja, då ligger man här hemma i feber och förkylning:( Jag som skulle göra massor av alla hjärtans dag kort i helgen. Det blir inte alltid som man tänkt. Sonen kom hem från sin teaterträning och skulle snabbt iväg för att fira flickvännens födelsedag. Jag fick knåpa ihop ett kort på en kvart. Tur att man har fastnat för dessa stämplar från Saturated Canary Digi's och har ett antal som är  färdigmålade. Detta var den första som jag köpte och jag har färglagt den med Promarker pennor.(cornflower)
 Fick snabbt ihop en liten blomdekoration.
 Denna underbara textstämpel kommer från Bildmålarna.
Den här stämpeln var den första jag målade med Promarker pennor så jag hade lite svårt med skuggor. Det är lättare med akvarellpennorna men jag lär mig mer för varje dag.

Kram Isabelle

Inga kommentarer: