söndag 5 februari 2012

 Det var ett lite tag sedan jag skrev något men jag har varit uppslukad av att färglägga alla mina olika digis som jag köpt. Det är så roligt så jag glömt att göra några kort. Nu är det nog dags. I fredags fick jag en förfråga om att göra ett födelsedagskort till en person som fyller 70 år. Önskemålen om vad som skulle vara med på kortet var många. Både taxi bil, fyr och båt. Fiske var ett intresse och snickeri. Nu fick jag en anledning till att köpa ytterliggare en digis hos Mo Manning, valet var mellan de gulliga snickarbarnen eller fiskaren. Tog fiskaren då jag tror jag kommer få användning av den då  fiske är ett intresse  i vår familj:)
 Fick lite inspiration från Sofias blogg. Dåligt fotograferat, jag skulle ju ha skärpan på stämpeln i kortet. Men lite kul ändå.  Det som är roligt med digisar är att man själv kan välja vilken storlek man vill ha. Då kan man leka lite.
 De ska skänka en slant till födelsedagen så jag gjorde en ficka i kortet och sedan kan de ju skriva på den.
 Taxin var inte så lätt men tur så hittade jag denna häftiga bil hos Hannaspysselstuga.
Jag dekorerade kortet på baksidan med inspiration av Sofia igen men jag får nog tänka på att skriva lite snyggare nästa gång;)

Det är så kul med kommentarer som man får och det är kul att ge hos andra. När jag vet vem som tittat in kan jag ju besöka er också.
Ha en fortsatt trevlig söndagskväll och vecka i detta vackra vinterlandskap. Kram

1 kommentar:

designatavlisa sa...

Hej!
Nu gör jag ett nytt försök, hoppas kommentaren kommer fram nu! Riktigt snyggt kort, med två motiv på framsidan!! Jag älskar det marina och fiske temat!!
Kram Lisa