torsdag 10 maj 2012

Födelsedagskort och I love ProMarkers Challenge 116.



 Idag fyller min dotter 19år. Tänk snart är hon ingen tonåring längre! Jag har länge funderat vad jag ska göra med denna digisstämpel som jag köpt hos Crafts and me och nu har jag äntligen gjort ett kort med den. Tycker den är så läcker och den var riktigt rolig att färglägga. Jag har använt mig av Maja Designs papper, fika. Tycker de är så fina och jag tycker om färgen.

Today is my daughter 19 years old. Think once, she is not a teenager anymore! I have been thinking about what to do with this digis stamp that I bought from Crafts andme and now I finally made ​​a card with it. I think it's so great and it was really fun to color. I am using Maja Design's paper, fika. Think they're so nice and I like the color.

Lite olika blommor och en hat nål.

Some different flowers and a hat pin. 


Texten har jag hämtat från Ginger's House.

The text I have taken from Ginger’s House.


Bandet vid sidan av ramen köpte jag på mässan i Gävle och hjärtat är från lilla pärlan.

The fabric ribbon at the side of the frame I bought at the exhibition in Gävle and the heart is from lilla pärlan.


 Inuti kortet gjorde jag en ram runt motivet och använde mig av Maja Designs papper, fika. Jag har färglagt bilden med ProMarkers och kommer delta i en utmaning på I love ProMarkers. De har temat "hat pins or charms".

Inside the card I made a frame around the subject and used me by Maja Designs paper, fika. I have colored the image with ProMarkers and will participate in a challenge I love ProMarkers.They have the theme of "hat pins or charms."

Ha en trevlig dag

Have a nice day


5 kommentarer:

Unknown sa...

Isabelle how beautiful is this ....what a fabulous card, I love the colours and the image is gorgeous .
Well done Hugs Elaine

Pysselbus sa...

Ljuvligt kort!! Och färgläggningen är fantastisk!!! Kul att ses på mässan i Gävle... Fast jag fattade aldrig att du var du förrän jag såg dig på FB... *skratt*

Hoppas du får en härlig helg!
Kram
Linda

Unknown sa...

Just popping by again , have a nice weekend Isabelle Hugs Elaine

Åsa/asamia sa...

Ett superläckert kort! Grattis till dottern på födelsedagen, min fyller snart 18.
Längtar redan till höstmässan, så jag får tillfälle att träffa dig igen.
Kram

Hazel sa...

Hi Isabelle

Wow this is just stunning - absolutely fantastic.

Thanks for popping by to see me.

Toodley Pip

Hazel xx