torsdag 17 maj 2012

Morsdag kort

 Har köpt denna underbart fina stämpel av Sarah Kay på Hobbyhärvan. Nu har jag äntligen stämplat upp henne och målat henne. Lite synd men fotot är lite suddigt. Jag har tagit om det fler gånger men det blir inte lika bra när man tar foton inne på kvällen. Jag tänker delta i tre utmaningar med detta kort,
Sketch Saturday (då man följer en skiss), Sweet Stampin' där utmaningen är " Flower power" och sedan Passion for ProMarkers där man ska inspireras av ett fotografi.


I bought this wonderful fine stamp by Sarah Kay on Hobbyhärvan. Now I've finally stamped her and painted her. A little pity, but the card is a bit blurry. I have taken the photo several times but it is not as good when you take photos inside at night. I will compete in three challenges with this card, sketch saturday ( following a sketch), SweetStampin' where the challenge is "Flower Power" and then Passion for ProMarkers where you will be inspired by a photograph.


Sketch saturday
PFP challenge 149 inspiration photo
Passion for ProMarkers

Jag har målat henne med Promarkers. Till hud har jag coral, oatmeal, bluch och ivory. Till byxorna har jag china blue, corn flower och powder blue. Till hatten har jag antique pink, budding pink och baby pink. 

I have painted her with Promarkers. For skin, I have coral, oatmeal, bluch and ivory. For pants, I have china blue, corn flower and powder blue. For the hat, I have antique pink, budding pink and baby pink


Jag har blandat lite olika blommor och den stora rosen har jag satt fast i rosetten.

I've mixed a little different flowers and the large rose, I was stuck inthe bow.


Jag har dekorerat kortet inuti så man kan skriva något om man vill. Jag har använt mig av Maja Designs nya papper.

I have decorated the card inside so you can write something if you want. I am using Maya Design's new paper.


Kramar
Hugs

9 kommentarer:

Gro sa...

Så nydelig kort. Motivet er herlig (har akkurat funnet fram igjen mine Sarah Kay), og Maja-arkene er så nydelige.
Takk for at du deltar hos PfP denne uka.

Klem :o)

Tracey T sa...

Oh, this is so pretty. I love your layout and your flower arrangement is gorgeous. Thank you for playing at Sweet Stampin' this week. Tracey x

Pamela sa...

Beautiful card, beautifully coloured. Love your flower arrangement. Thank you for joining us at Sweet Stampin'.

Pam x

Steph sa...

What a beautiful card! I adore that image and the colours and papers you've used are so pretty! Thanks for joining us at Sketch Saturday this week, hope to see you again soon! x

Janneke sa...

What a pretty card ;o)
Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week.

Åsa/asamia sa...

WOW ett kanonfint kort med annorlunda former.

Jenny sa...

This is just lovely and perfect for our Flower Power challenge. Thanks for joining us at Sweet Stampin.

coops sa...

so stunning isabelle.your colours and details are beautiful and i love the sweet image.thanks for joining us this week at PFP :D

xx coops xx

Sofia Eriksson sa...

Jättefint!! Den där stämpeln är så söt!