torsdag 3 maj 2012

Studentkort 2011



Två av förra årets studentkort! Nu är det snart dags att komma igång med dem så de är klara. Då målade jag med akvarellpennor ska bli roligt att få måla med mina ProMarkers.

Two of last year's graduation cards! Now it's time to get going with them so they are ready. Then I painted with watercolor pencils going to be fun to paint with my ProMarkers.
Nu ska jag åka till Scrapmässan i Gävle så jag kommer nog inte hinna göra några kort denna helg. Jag får säker med mig massor av idéer.

Now I will go to Scrap exhibition in Gävle, so I probably will not have time to make some cards this weekend. I'll have with me lots of ideas.

Ha det gott

Have a nice day

2 kommentarer:

Jasmine sa...

Jag tycker att du lyckades bra med förra årets studentkort. Det syns att du har utvecklats sen dess, roligt. Lycka till med årets kort!

Svar: Tack så mycket för ditt beröm, det uppskattas.

Ta vara på dig.
Kram

Hazel sa...

Hi Isabelle

These are just such good fun - love the colours too - fantastic.

Thanks for popping by my blog - so appreciated as always.

Toodle pip

Hazel xx