lördag 18 augusti 2012

Sommarlov och bröllop!

Hej på er alla kära scrappare!

Hello everyone dear scrapbookers!

Nu är jag tillbaks efter ett långt uppehåll. (Det känns som evigheter). Jag kände att jag behövde ta lite ledigt från allt skapande och har bara njutit av att ta dagen som den kommer. Idag ska jag ut på en bloggrunda och titta på allt som ni har skapat under min frånvaro. Det ska bli spännande:)

Now I'm back after a long break. (It feels like forever). I felt that I needed to take some time off from everything creative and have just enjoyed taking each day as it comes. Today I'm going out on a blog round and look at everything that you have created during my absence. It will be exciting :)

Eftersom vädret varit lite varierat under juli månad, sol och regn om vartannat här i Sverige så åkte vi iväg några veckor till Frankrike. Där fick vi allt vi ville ha, sol, bad och god mat.

As the weather been a little varied during the month of July, sun and rain, here in Sweden we went away a few weeks to France. We got everything we wanted, sun, bathing and good food.

Le Grau du Roi
Plage de l'espiguette

Innan sommaren fick jag en beställning på ett bröllopskort och det fick bli starten för att komma igång med att måla och göra kort. Min tanke var att göra ett bokkort! Jag har aldrig gjort det innan.

Before the summer, I got an order for a wedding card and it had to be the start of getting started with painting and making cards. My idea was to do a bookcard! I've never done it before.


Jag har använt mig av digisar från a day for daisies

I have used digis from a day for daisies.


 Jag har målat med ProMarkers.

I have painted with ProMarkers.


 Kortet är ganska enkelt och inte så dekorerat. 

The card is quite simple and not so decorated.


Jag tycker stämpeln är så fin.

I think the stamp is so nice.

Vill tacka alla som tittat in under mitt första halvår som bloggar. 
Nu blir det till att komma igång igen:)

Want to thank everyone who looked into during my first six months as a blogger.
Now it will be to get started again :)


Kramar

Hugs




2 kommentarer:

Unknown sa...

Hello Isabelle so nice to see you back ,and to read you have had a lovely holiday, what fabulous photo's too.
Your card/box is so beautiful, I love these Day for Daisys digi's, they are so wonderful and you have coloured them so beautifully. I think this is the nicest creation I have seen today by far, well done Hugs Elaine

Åsa/asamia sa...

Snyggt bröllopskort och såååå fina foton! Syns att ni haft en härlig semester.
Välkommen tillbaks till bloggvärlden, och vi ses snart i Gävle på mässan.
Kram