torsdag 28 mars 2013

Friday Sketch challenge 39

Nu gäller det att sätta fart! 
Jag har varit klar med detta kort men inte hunnit fotografera det innan idag 
Jag har följt en skiss på Friday sketch challenge.

Now I have to hurry!
 I've been finished with this card, but not yet photograph it before today.
I have followed a sketch on Friday sketch challenge.

Det fick bli ett enkelt kort utan en massa dekorationer.

It got to be a simple card without a lot of decorations.


Jag bara älskar denna stämpeln som kommer från Mo's.
Jag har målat den med promarkers.

I just love this stamp from Mo's.
I have painted it with promarkers.


Jag har även dekorerat kortet inuti och då använt samma skiss.

I also decorated the card inside and then used the same sketch.

Ha en bra dag:)

Have a nice day:)

7 kommentarer:

McCrafty's Cards sa...

Gorgeous card Isabelle, The image is sweet, and I like the colours.
Kevin xx

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Dear Isabelle,
this card is really GORGEOUS!!!
She looks like mine 15 month doughter
Love it!!!
Hugs Tamara

Shirley sa...

Fabulous image, the colouring looks great and pretty papers. Thanks for joining in with us at Friday Sketch Challenge.
Shirley xx

Sofia Eriksson sa...

Supersöt stämpel!!! Och du har ju färglagt den så snyggt! Gillar hela kortet och så härliga färger du har använt. Önskar dig en Glad Påsk! Kram

coops sa...

aw so gorgeous isabelle.stunning sweet and fun mage and your colouring s fabulous :D

xx coops xx

Åsa/asamia sa...

Hälsar på och hittar ett nytt fint kort från dig. Ha en fin söndag.
Kram

Anonym sa...

Vilka underbara och fantastiska kort du gör:)Hittade din blogg när jag planlöst surfade runt. Kram Åsa Gunnebo Skola