söndag 26 februari 2012

Födelsedagskort

 Nu har jag gjort ett nytt födelsedagskort till en vän som fyller år idag. Stämpeln är från Saturated Canary. Det är så kul att måla dessa. Kortet blev ganska enkelt men jag tycker stämpeln är så fin så den ska få ta sin plats. Bakgrundspappret är från Bohemia, tycker deras papper är så underbara. Pappret med små rosor är från ett block jag köpt hos Hannaspysselstuga, V&A Hanoverian. Underbara papper i lite romatisk stil och sedan har pappret en struktur som gör att det inte är helt slätt.
 Lite suddig bild, men det är kul att visa ändå. Blommorna kommer från Hannaspysselstuga och Mangnolia. Den lilla nyckeln har jag köpt på lilla pärlan.
Jag hade lite problem med vilken text jag skulle ha på framsidan. Det blev ingen så jag dekorerade lite i kortet med en stämpel jag köpt för ett tag sedan.

Kram Isabelle

3 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Söt stämpel och sött kort. Finfint med blommorna! Kul att du beställde lite blommor, de är så fina där.

Pysselbus sa...

Åhh, vilket sött kort! Har kikat runt - massor av fina kort och hit kommer jag säkert tillbaka!!
Ha en fin kväll!
Kram
Linda

Sofia Eriksson sa...

Jättefint kort!! Dom är så söta dom där Saturated Canary-stämplarna. Gillar också att motivet får ta sin plats. Tycker att du har fått till blomarrangemanget superfint!
Stämpeln på insidan är jättefin! Jag har en liknande i jultema.