torsdag 1 november 2012

Sketch saturday 231 och The crafty Pad 194

Hej alla bloggvänner!
Äntligen lite ledigt:) och lite tid för att göra några kort.
Det har varit intensiva veckor och då har jag inte hunnit med så mycket pyssel. 
Det är så tråkigt att inte hinna runt och titta på allt fint som ni gör
 och lämna en lite kommentar till er.

Hi all blog friends!
Finally some time off :) and little time to make a few cards.
There has been intense weeks and I have not had time for much crafting.
It is so sad that not getting around and look at everything you are doing fine 
and to leave a little comment.


Jag har följt en skiss på Sketch saturday. De har så roliga skisser att följa.
Det är så roligt att se hur många olika varianter av kort som finns på samma skiss.
Jag har använt en digistämpel från Digistamp Boutique. Texten är från The Crafty Pad.

 I followed a sketch at Sketch saturday. They are so funny sketches to follow.
It's so fun to see how many different varieties of cards that are on the same sketch.
I have used a digi stamp from Digistamp Boutique. The text is from The Crafty Pad.


Jag har målat pingvinen med ProMarkers. 
Lite glitter på mössan och en glitterkant runt motivet.

I have painted the penguin with ProMarkers.
A little glitter on his cap and a glitter border around the stamp.



Nu har jag äntligen fått en Big shot av min snälla mamma:)
Nu måste jag leta Dies och det är inte så lätt! 
Finns så många olika varianter.
Om ni vet några bra så lämna gärna en lite kommentar 
så jag kan få lite tips.
Denna snöflinga kommer från Magnolia.

Now I've finally got a big shot of my dear mother :)
Now I have to look for Dies and it's not so easy! 
There are so many different varieties.
If you know any good, so please leave a little comment 
so I can get some tips.
This snowflake is from Magnolia.



Jag har dekorerat kortet inuti.

I have decorated the card inside.

Jag kommer vara med i följande utmaningar:
I will be in the following challenges:

Ha en fortsatt härlig dag

Have a lovely day

Kramar 

Hugs



4 kommentarer:

McCrafty's Cards sa...

Gorgeous card Isabelle, I like the sweet image , the papers and the snowflake.
Kevin xx

Dawn sa...

Such a fab little card! Great to see a Crafty Pad sentiment ticket used too!
Thanks for joining in the fun at The Crafty Pad in our Christmas is Coming Challenge!
Good Luck
Hugs
Dawn xx

coops sa...

so stunning isabelle.the image is so fun and cute.i have a bigshot too, it is fabulous.My fav die companies are Memory Box,Go Create,Marianne Designs.Spellbinders and Sizzix :D

xx coops xx

Diane sa...

Super cute christmas card Isabelle !! Glad you could play along at The Crafty Pad this week !!

hugs Diane xx